Mai mult decât a prezenta o haină, fotografia de modă prezintă un stil de viață.A cesta este motivul pentru care fotografiile fashion sunt realizate urmărind un concept. Și dacă fotografia fashion de publicitate cere o imagine concentrată asupra piesei de vestimentație, editorialele de modă sunt paradisul creativității fotografice.
Totul este important în organizarea unei astfel de ședințe foto: alegerea modelului în acord cu ținuta, alegerea locului unde se va fotografia (ținând cont vestimentație și concept), stilul de fotografiere și tehnica foto implicată (lumină naturală , artificială, sistemmultiblitz, accesorii de modelare a luminii, unghiul în care lumina pică pe model, distanța focală a obiectivului – toate aceste aspecte tehnice vor deveni limbaj vizual care transmite conceptul și definește atmosfera). Ca să nu mai povestesc de machiaj, coafura, accesorii (de la bijuterii la orice fel de obiect pe care alegi să îl introduci în cadru). Foarte importante sunt, având în vedere că editorialele fashion se realizează în echipe, înțelegerea, entuziasmul, răbdarea și respectul reciproc, mărcile profesionalismului necesare pentru realizarea unei ședințe foto de excepție.
Și pentru că fiecare fotograf are un stil de lucru diferit, ne putem bucura de o varietate de editoriale fashion. Nu sunt rețete clare sau restrictive care să limiteze creativitatea în domeniul editorialelor, este motivul pentru care, mărturisesc, le iubesc atât de mult!
Vestimentație Pastelle pour Femme 1 -5;
Makeup Philosophy by Anca Roșu 1, 2, 4, 5;
Machiaj profesional Roxana Dobre 3;
Coafura Salon Issides – Aurelia Aurora 1, 5;
Modele: Roxana – Iele Models 1, 5, Eva 1, Alexandra 3.
Foto: Simona Andrei 1 -5.