Breaking news:

Designul care vorbește despre tine: arta spațiilor cu Alina Agache

Suntem suma experiențelor trăite, fiecare etapă apropiindu-ne de menirea...

Desiree Flowers & Events – același stil, planuri noi!

Echipa Desiree Flowers & Events sărbătorește aproape un deceniu...

Magia povestilor de iarnă cu decorațiuni de la Extreme FlorEvents

Tiptil și ghiduș, sezonul tău preferat stă pe cale...

Ilioara Radu – o poveste vie despre bucurie și magie

Poveștile au puterea incomensurabilă de a ne fermeca, ne...

Digital Lavender – trendul în materie de hairstyling pentru 2023 și nu numai

Noile trenduri în materie de hairstyling pentru 2023 deja au fost stabilite

Ții neapărat să faci o schimbare wow în materie de hairstyling dar să fie una în tendințe și ești în dubii? Nu mai este cazul! Așa cum te-am obișnuit, ne-am interesat pentru tine și în acest articol exclusiv Urbania găsești răspunsuri la întrebările pe care ți le-ai pus.

Specialiștii culorilor au prezis că Digital Lavender va fi culoarea care va preluată în industria modei, o mulțime de priviri la săptămânile modei din această perioadă ce au loc la New York, Londra și Milano sunt deja dovada vie.

Cu viziuni de nuanțe minunate și pudrate și inspirații venind tocmai din sudul Franței, de pe câmpurile de lavandă, introducerea Digital Lavender de către WGSN și Pantone este anticipată a fi nuanța contemporană care va face furori în lumea modei, a designului de interior și nu numai.

Conform specialiștilor din industria de beauty, indicațiile la nivel mondial pun pe primul loc o îngrijire profesioanlă a podoabei capilare ținând cont de versatilitatea mijloacelor existente, de starea de spirit dorită și nu în ultimul rând de evenimentul la care urmează să mergi.

Totuși, nu trebuie să existe un eveniment anume pentru a avea un look wow datorită chiar și numai coafurii, poate fi un motiv suficient și pentru a atrage privirile la birou sau la o ieșire cu prietenii.

Culoarea anului 2023 va pune accentul pe diversitate, versatilitate, feminitate și culoare

Vorbind despre culoare, în 2023 culoarea anului va fi Digital Lavender. Aceasta este nuanța ce apare din ce în ce mai frecvent în mediile digitale în acest moment. Prezența sa în creștere online sugerează că Digital Lavender va face un salt în lumea reală, unde este va influența tendințele de tunsoare, accesorii, mobilier și design interior interior.

Digital Lavender – emoții și armonie

Nuanța deschisă de violet exprimă două seturi de emoții și le aduce în armonie una cu cealaltă: veselie și calm. Prin comunicarea vizuală a două sentimente foarte contrastante, Digital Lavender atrage atât experții în design, cât și consumatorii.

În acest fel, nuanța veselă, dar și relaxantă, aproape vindecătoare, se leagă de culorile existente în tendințe de tonuri naturale de galben și pământ, care au un efect la fel de liniștitor și luminos, prietenos.

Mai ales după evenimentele din ultima perioadă, oamenii caută un mediu stabil, pozitiv, în special în aspectul lor. Acest lucru explică de ce Digital Lavender se dezvoltă într-o nuanță populară.

Revin tendințele retro

Fie că alegi un look cu volum, stil retro sau optezi pentru o tunsoare feminină, cu breton lung, texturizat, nuanțele de blond cu reflexe reci sau deopotrivă cu accente roșcate, de toamnă, nu vei da greș cu mov în toate variațiunile sale.

Se va pune accentul pe coafuri cu aspect cât mai natural, bucle lejere, poate puțin „neglijente”, cu părul aranjat drept, lucios și cu mult volum. Trebuie ținut cont de actualizarea constantă a aspectului având în vedere sezonul astfel încât să existe o armonie între tunsoarea aleasă și make-up.

Digital Lavender – puncte cheie

Acestea sunt câteva puncte de care trebuie să țineți cont pentru 2023 și nu numai:

  • Este un ton neutru care va fi acceptat cu ușurință de toate generațiile și celebrat de generația Z.
  • Culorile suplimentare Pantone includ combinații de culori de primăvară și toamnă.
  • Pandemia a remodelat modul în care percepem și interacționăm cu culorile, tendințele și industria fashion, acum suntem mai digitalizați și căutăm evadări armonioase, Very Peri a fost nuanța anului 2022 și Digital Lavender urmează o poveste similară pentru 2023.

„Paleta noastră S/S 23 reflectă o viziune mai plină de speranță și mai optimistă asupra viitorului”, adaugă Jenny Clark, șefa de culoare la WGSN. „Antiptăm provocările viitoare, dar sperăm că consumatorii noștri se vor implica pozitiv cu aceste culori.”

Vestea bună este că nu trebuie să aștepți 2023 pentru a fi în trend cu moda, poți face numeroase alegeri chiar de azi, profită că este toamnă și alege-ți o combinație cromatică ce îți va scoate în evidență personalitatea și feminitatea.

Noi ți-am dat ideile, mai rămâne ca tu să-ți faci timp pentru tine. Pariază pe Digital Lavender și ai să vezi că vei capta privirile celor din jur cu noul look.

Cu clienții care își găsesc modul zen în spațiile virtuale, Digital Lavender ne invită într-o eră virtuală frecventă peste care ne așternem cu toții privirea.

Rețelele de socializare în plină dezvoltare, cu o combinație diversificată de fizic și digital vor face ca Digital Lavender să atingă potențialul său maximum, cu o armonie perfectă de veselie și calm.

Atât profesioniștii din domeniul creativ dar și clienții preferă să folosească Digital Lavender. În acest fel, nuanța veselă, dar și calmă, aproape vindecătoare, se îmbină cu tonurile pământului și galbenul natural, care produc un impact atât calmant, cât și luminos și prietenos.

Digital Lavender este în trend

Conform statisticilor, consumatorii au început deja să îmbrățișeze această tendință, căutările pentru levănțică s-au dublat în ultimele cinci luni, conform Google Trends. Culoarea și nuanțele lavandei s-au răspândit mai peste tot și pot fi regăsite în bijuterii și accesorii, pe măsură ce popularitatea nuanței crește și cererea pentru această culoare crește.

În tehnologie, Apple și Samsung au introdus acum violetul în multe dintre cele mai recente lansări de produse. În plus, lansările de machiaj de la mărci renumite, prezintă acum produse în culori puternic violete.

Din aceasta rezultă clar că nu doar industria modei îmbrățișează culoarea anului 2023 ci trendul se extinde și în zona de consumer și tehnologie.

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

5 / 5. voturi: 1

ai citit?

Desiree Flowers & Events – același stil, planuri noi!

Echipa Desiree Flowers & Events sărbătorește aproape un deceniu...

Magia povestilor de iarnă cu decorațiuni de la Extreme FlorEvents

Tiptil și ghiduș, sezonul tău preferat stă pe cale...

Ilioara Radu – o poveste vie despre bucurie și magie

Poveștile au puterea incomensurabilă de a ne fermeca, ne...

ColorClean – curățare în profunzime și multă prospețime!

Când întreținerea articolelor din garderobă devine o adevărată provocare,...

E timpul pentru cadouri, e timpul să ajungi la Le Marché!

Crezi că e greu de ales? Ce să fie?...