MaxFit vă recomandă antrenorul personal

    ai citit...?

    Expoziție de fotografie, de Ziua Internațională a Dunării, la Brăila Mall

    Astăzi, 29 iunie, sărbătorim Ziua Internațională a Dunării. Sărbătoarea...

    Noodles de Nota 10 de la renumitul CHOPSTIX, acum și în Galați

    Așteptarea a luat sfârșit! Cele mai bune specialități cu...

    Revista Urbania Nr.29

    Vara este poate cel mai apreciat anotimp din timpul...

    Liliana Apostol concentrează baschetul de performanță la Brăila

    Sportiva brăileancă Liliana Apostol, adoptată ani buni de Galați,...

    - reclama -spot_img
    0
    (0)

    Antrenamentele cu un antrenor personal sunt extrem de eficiente dacă doriţi să vă atingeţi scopul final într-un timp scurt.

    Liberul acces la informaţie îi determină pe mulţi dintre clienţii sălii să îşi creeze singuri antrenamentele în funcţie de ceea ce au vizualizat pe internet. Nu este un obicei total greşit dar, de cele mai mult ori, exerciţiile sunt executate incorect şi din acest motiv pot face mai mult rău decât bine.

    Am observat, adesea, dezinteresul clienţilor cu privire la elementele esenţiale ale antrenamentului corect executat, iar aici putem aminti:

    • Poziţia corectă a corpului în timpul exerciţiului – o poziţie incorectă poate duce la entorse, întinderi musculare, rupturi musculare, suprasolicitarea unor ligamente etc;
    • Respiraţia corectă – se inspiră pe relaxare şi se expiră pe contracţie;
    • Pauzele şi tipurile de exerciţii – pauzele, tipurile de exerciţii şi greutăţile folosite trebuie să fie adecvate obiectivelor stabilite.

    Apelând la un antrenor personal ai garanţia că vei beneficia de:

    • Stabilirea unui program de sport adaptat nevoilor organismului tău;
    • Efecte imediate datorate antrenamentelor eficiente realizate într-un ritm susţinut;
    • Minimizarea riscului de accidentare;
    • Consultanța privind nutriţia – antrenorul vă sfătuiește în legătură cu programul alimentar ce trebuie urmat;
    • Monitorizarea progresului – antrenorul va ţine evidenţa progresului clientului, îl va cântări şi măsură, la anumite interval de timp, pentru a putea eficientiza antrenamentele;
    • Suport psihologic constant – antrenorul va vorbi permanent cu clientul, îi va distrage atenţia pentru a nu simţi oboseala musculară din timpul antrenamentului şi, de asemenea, îl va stimula şi încuraja;

    Dacă doriţi să fiţi sănătoşi, energici, să aveţi un corp armonios, să aveţi un tonus bun, să slăbiţi, să vă creşteţi masă musculară sau să fiţi admiţi la un examen sportiv, vă aşteptăm, cu o gamă variată de aparatura modernă dar şi cu exerciţii diverse şi eficiente, la MaxFitness.

    Liviu Pârvu, personal trainer

    Ți-a plăcut acest articol?

    votează!

    0 / 5. voturi: 0

    - reclama -spot_img