Breaking news:

Maia Bijou spune DA! bijuteriilor alese…

Verighetele sunt considerate simbol al iubirii și al angajamentului...

Revista Urbania nr. 32

Când primăvara se îndreaptă spre vară este un moment...

Alege și tu bucuria unui eveniment reușit cu Desiree Flowers & Events

Orice eveniment este special și reprezintă o fărâmă din...

NEPI a dat startul lucrărilor de modernizare și extindere a centrului comercial Shopping City Galați

NEPI, dinamicul investitor din piața locală de dezvoltări imobiliare, a demarat lucrările de extindere a mall-ului Shopping City Galați. Fiind deja un punct de referință pentru retailul local, centrul comercial a intrat într-un amplu proces de modernizare, cu o investiție de peste 30 de milioane de euro, prin care va fi adăugată o nouă suprafață comercială, de 22.000 de metri pătrați.

Noul Shopping City Galați va include la finalul acestui demers noi branduri de renume, cât și o zonă nouă de divertisment

Pe lângă beneficiile aduse locuitorilor din Galați în ceea ce privește calitatea experienței de shopping și petrecere a timpului liber, extinderea mall-ului va avea un impact pozitiv asupra economiei locale, generând zeci de noi locuri de muncă.

Unul dintre elementele mult așteptate de publicul gălățean este cinematograful multiplex ce urmează să fie integrat în centrul comercial în urma acestui proces de extensie. Acesta va fi singurul cinematograf modern din oraș, echipat cu tehnologie de ultimă oră, în care vor rula filme noi, atât în format 2D cât și 3D. Odată cu extinderea, pe lângă zona de divertisment și entertainment, și oferta de shopping va fi întregită și completată de prezența mai multor brand-uri internaționale din modă și frumusețe.

Construcția va fi gata la finalul anului 2017, urmând ca Shopping City Galați să ajungă la o suprafaţă totală de aproximativ 60.000 de metri pătraţi. Mai mult, centrul va dispune și de aproximativ 400 de noi locuri de parcare.

Proiectul de extindere și modernizare a centrului comercial din municipiul Galați reprezintă alinierea la întreaga strategie NEPI, care se bazează pe creșterea continuă a standardelor și permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Revista Urbania nr. 32

Când primăvara se îndreaptă spre vară este un moment...

Importanța aplicării cremei cu factor de protecție solară pe tot parcursul anului

Crema cu factor de protecție solară sau SPF (Sunscreen...

Alege și tu bucuria unui eveniment reușit cu Desiree Flowers & Events

Orice eveniment este special și reprezintă o fărâmă din...

Ioana Gherghe – cosmetică și pasiune

Ioana Gherghe este un cosmetician cu vechime și experiență...

Extreme FlorEvents – artă florală pentru evenimente speciale

Pentru că evenimentul tău este parte din povestea ta...