Absolventă de FEAA, Galați, cu un masterat în marketing, Oana Moimăscu a început ca ucenic la S.C. Dunărea SA. A fost agent de promovare pentru cofetărie și catering câțiva ani buni, apoi s-a ocupat de organizare de evenimente. După acești 7 ani, în care a învățat multe în ceea ce privește PR-ul și relațiile de comunicare, s-a gândit să-și încerce norocul cu o afacere proprie.
“Extreme FlorEvents a apărut în 2011, din dorinţa de a țese poveşti frumoase, unice, transpuse în culori şi aranjamente florale. Când ne-am lansat pe piaţă, partea de creaţie locală era în impas: se vindeau doar crini, trandafiri și garoafe şi toţi aveau tendinţa să se copieze. Eu mă întorsesem din Olanda, unde aflasem că sunt 7 milioane de tipuri de lalele! Am făcut cursuri de floristică și design floral în Belgia, Germania, Olanda, România. Am adus în Galați sortimente noi de flori, în primul rând, apoi am inovat în domeniul compozițiilor florale, am insistat pe originalitate, simplitate și eleganță și am adus o nouă abordare a lucrului cu clienții,” povestește Oana Moimăscu, managerul Extreme FlorEvents. Cu partea de organizări evenimente era deja familiarizată, așa că nu a fost dificil.
Evenimente cu stil, marca Extreme FlorEvents
“Pentru aranjamente ca ale noastre, pe lângă imaginaţie şi creativitate, îţi trebuie multă răbdare, dăruire şi timp, iar consilierea este foarte importantă”, explică Oana.
Noi redăm, cu ajutorul florilor, povestea perfectă a fiecărui eveniment din viaţa oamenilor!
Extreme FlorEvents asigură logistica pentru orice moment fericit alături de prieteni – decor sală, fețe de masă, huse, lumânări, vaze, sfeșnice, alte accesorii. O face cu stil, cu mare atenție la detalii și cu multă pasiune. “Am venit cu un concept nou, în care am oferit calitate și bun gust, am creat, cu ajutorul clienților noștri, evenimente frumoase,” spune managerul Extreme FlorEvents.
O filosofie a florilor și o nouă meserie în nomenclator
Pentru că afacerea e sezonieră, în perioada în care nu sunt evenimente, Oana își folosește timpul să se documenteze și perfecționeze. Astfel, datorită Asociației Femeilor Întreprinzător din România, învață, la fiecare întâlnire, lucruri noi despre mediul de afaceri. Este membră a Asociației Antreprenorilor din Domeniul Floristic și încearcă să impună pe piață meseria de florist, care nu este încă, în nomenclator. “Floristul nu e cel care vinde în piață. E un creator, are cursuri la activ de îngrijire a florilor, oferă consiliere clienților și execută lucrări de înaltă calite. Din păcate, la noi în țară nu există școli în domeniu, dar noi milităm pentru recunoașterea meseriei și dezvoltarea ei,” explică Oana. Tot ea, alături de AADF, s-a implicat activ în promovarea și susținerea comerțului legal și a educației continue a floriștilor români (apartenența la AADF certifică legalitatea și profesionalismului membrilor săi).
Foto: Bogdan Dimofte (Pixel-Pro)