Află de la specialiștii Natur House ce alimente sunt sănătoase pentru corpul tău

    ai citit...?

    Excursii pe Dunăre și petreceri private pe ambarcațiunile „Barba Yani”

    „Barba Yani” Experiențe noi pe luciul apei, distracție alături de...

    Alege un decor plin de farmec la noul restaurant Beluga Events

    Evenimentul perfect la care visezi merită un decor pe...

    Magazinul 4F te așteaptă din 29 iulie la Brăila Mall

    4F îți oferă echipament sportiv de performanță și îmbrăcăminte...

    - reclama -spot_img
    0
    (0)

    Știm cu toții că fructele şi legumele sunt mereu importante, dar și benefice pentru organismul nostru. Dar nu multă lume știe că unele alimente chiar reflectă părţi ale corpului, furnizându-le acestora substanţe nutritive. O dietă bazată pe alimente sănătoase contribuie din plin la buna funcţionare a organismului, la păstrarea tonusului bun şi la menţinerea sănătăţii fizice şi psihice.

    Află și tu de la experții în nutriție de la Natur House ce alimente sunt recomandate să consumi pentru fiecare parte a corpului tău!

    Ochii, mereu importanți

    Știați că alimente precum morcovi, ouă, porumb, ananas sau struguri sunt utile pentru sănătatea ochilor? Morcovii au multe vitamine şi antioxidanţi, cum ar fi beta-carotenul, care reduce riscul degenerării maculei, care este cauza pierderii vederii la persoanele în vârstă. De asemenea, ananasul relaxează ochii obosiţi din cauza calculatorului, datorită enzimele conţinute, iar strugurii ajută cu precădere ochiul în timpul vederii nocturne.

    Nuca și peștele, benefice pentru creier

    Nuca seamănă izbitor cu creierul, tocmai de aceea este numită “aliment pentru creier”. Are un conţinut foarte ridicat de acizi graşi omega-3, care ajută la menţinerea funcţiei creierului. Somonul, tonul și sardinele sunt de asemenea foarte importante ca alimente pentru creier.

    Oase sănătoase cu țelină, lactate și spanac

    Ţelina este o sursă de siliciu, care face parte din structura moleculară a oaselor. O altă coincidenţă amuzantă: oasele, precum ţelina, conţin 23% sodiu. Produsele lactate, precum brânza, întăresc oasele, fiind o sursă bună de calciu. Spanacul, datorită fierului şi calciului pe care le conţine, face oasele mai rezistente şi ajută la funcţionarea muşchilor. Chiar și portocalele pot ajuta oasele să fie mai sănătoase.

    Beneficiile roșiei pentru inimă

    Potrivit unor studii, licopenul conţinut în tomate reduce riscul de boli cardiovasculare la bărbaţi şi femei. Iar dacă amestecați roșiile cu puțin ulei de măsline sau grăsimi, cum ar fi avocado, se poate creşte de aproape zece ori cantitatea de licopen absorbită de organism. Uleiul de măsline energizează inima şi reduce colesterolul, iar cartoful protejează împotriva accidentelor cerebro-vasculare şi oferă o mare cantitate de vitamina C sistemului vascular.

    Stomacul și pancreasul trebuie mereu protejate

    O nouă asemănare, rădăcina de ghimbir aminteşte de organele digestive. Știm deja că ghimbirul ajută la răul de mare şi la simptomele cauzate de mirosuri şi gust acru. Potrivit unor cercetători din Danemarca, rădăcina acestei plante sub formă de praf suprimă greaţa şi vărsăturile, chiar şi în cazurile în care acestea sunt foarte distincte, şi necesită spitalizare.

    Pancreasul poate fi ajutat de cartoful dulce care contribuie la funcţionarea sănătoasa a acestuia. Cartoful conţine mult beta-caroten, care este un antioxidant puternic ce protejează toate ţesuturile corpului, inclusiv pancreasul de afecţiuni asociate cu cancerul pancreatic sau cu îmbătrânirea.

    Diversitate pentru sănătatea mușchilor

    Alimentele bazate pe surse animale și plante, te pot ajuta să îți protejezi mușchii. Bananele, carnea roșie, peștele și ouă sunt importante  și bogate în proteine și ​​conțin cei mai mulți aminoacizi, elementele de bază ale țesutului muscular.

    Menține mereu pielea și părul sănătoase cu alimentele necesare

    Știai că pepenele conţine foarte puţine calorii şi este excelent pentru menţinerea fermităţii pielii? Sau că iaurtul degresat îmbunătăţește aspectul pielii; având și o concentraţie ridicată de vitamina A?

    Grâul, orzul și hreanul sunt benefice pentru păr. Grâul conţine acizi graşi, calciu şi dioxid de siliciu care sunt extraordinar de sănătoase păr, dar și pentru piele şi unghii. Orzul înfrumuseţează şi revitalizează datorită substanţelor bioactive, iar hreanul regenerează părul, pielea şi unghiile.

    Alte alimente importante pentru păr și piele sunt afinele, somonul, ceaiul verde, legumele cu frunze verzi sau mazărea.

    EXPERȚII ÎN NUTRIȚIE DE LA NATUR HOUSE, ALĂTURI DE TINE

    Pentru ca tu să devii mulțumit în totalitate de tine, apelează fără ezitare la specialiștii de la Natur House.

    Natur House este lider mondial în nutriție și dietetică, cu peste 2000 de centre prezente în 40 de tări.

    Dacă ești interesat, centrul Natur House îți oferă consiliere din partea unui specialist în nutriție, care în funcție de obiceiurile alimentare, de stilul de viață, de afecțiunile fiecăruia îți va recomanda o dietă de reeducare alimentară și produse exclusive marca Natur House.

    Ți-a plăcut acest articol?

    votează!

    0 / 5. voturi: 0