Breaking news:

Gustul verii se simte la Gellini Gelato

Există locuri în care timpul pare să se topească...

Ritmul tendințelor în sport începe la Brăila Mall

Tendințele verii își atrag inspirația din dinamismul vieții urbane,...

Culori vibrante, stil și inspirație de primăvară de la Brăila Mall

Primăvara care iată că și-a intrat deja deplin în...

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Ritmul tendințelor în sport începe la Brăila Mall

Tendințele verii își atrag inspirația din dinamismul vieții urbane,...

Culori vibrante, stil și inspirație de primăvară de la Brăila Mall

Primăvara care iată că și-a intrat deja deplin în...

MOMENTUM – Good Specialty Coffee: o altă perspectivă, atmosferă dinamică și note aromate!

Momentul perfect se găsește în diferite forme, variate motive...

Expoziţie de fluturi exotici vii la Brăila Mall!

În lumea fluturilor, fragilitatea înseamnă grație, delicatețe și o...