Breaking news:

Shaormeria Doja – gust și vibe care te fac să revii

Galațiul are un nou loc pentru pofticioși! Shaormeria Doja...

Double F Barber Shop acum și la Galați!

Pentru unii bărbați e o rutină, pentru alții e...

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Shaormeria Doja – gust și vibe care te fac să revii

Galațiul are un nou loc pentru pofticioși! Shaormeria Doja...

Double F Barber Shop acum și la Galați!

Pentru unii bărbați e o rutină, pentru alții e...

Gustul verii se simte la Gellini Gelato

Există locuri în care timpul pare să se topească...

Ritmul tendințelor în sport începe la Brăila Mall

Tendințele verii își atrag inspirația din dinamismul vieții urbane,...