Breaking news:

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

5 băuturi aromate care aduc confort în zilele reci

Când frigul se instalează, nimic nu alină mai frumos...

Cum să-ți construiești o rutină de frumusețe adaptată vremii reci

Odată cu venirea toamnei, pielea și părul resimt aerul...

Christmas Circus la Cofetăria Dana – povestea dulce care aduce sărbătorile în lumini de spectacol

În fiecare decembrie, Cofetăria Dana aduce gălățenilor un moment...

Filozofia blândă a animalelor de companie

În prezența animalelor de companie, lumea pare mai simplă...

Când iubirea devine matură – estetica relațiilor care cresc frumos

Există o frumusețe aparte în relațiile care cresc odată...