Breaking news:

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Noile colecții TERATAI: bucuria care se poartă!

Ce porți când vrei să strălucești puțin? Accesoriile spun cum...

Inele de măr cu scorțișoară – desert rapid și aromat pentru serile de toamnă

Câteodată, combinațiile simple sunt și cele mai delicioase. Nimic...

Un an de povești, 365 de zile de confort și răsfăț în inima Brăilei

G Danube Boutique Hotel – locul unde te simți...

Micile plăceri ale toamnei – citit, gătit și hobby-uri de interior

Când frunzele se colorează în nuanțe arămii și aerul...