Breaking news:

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Cum transformi manichiura într-o operă de artă cu nuanțele vedetă ale sezonului?

Când ți-ai privit vreodată unghiile ca pe o posibilă...

Cât este darul de nuntă în 2024?

În câteva luni începe sezonul de nunți, iar portofelele...

Pornește în aventura imaginației din Țara Minunilor de la Cofetăria DANA

Ce crezi că se întâmplă atunci când bucuria gustului...

Ordinea corectă de aplicare a produselor de skincare

Ți s-a întâmplat să investești într-un produs de îngrijire...

Make-up și strălucire la Blush Beauty by Giulia!

Pentru multe femei, machiajul a devenit o parte integrantă...

Delicatețe florală și emoții de primăvară, la Extreme FlorEvents!

Pot oare cuvintele să descrie însăși aroma primăverii? Doar...