Breaking news:

Arome de iarnă – Noutăţile sezonului rece vin de la Brăila Mall

Știi cum fiecare amintire și experiență poartă cu sine...

Sclipiri de sărbătoare de la Teilor din Brăila Mall

Garnisite cu emoție, bucurie și entuziasm, momentele preferate ale...

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Experimentează crioterapia cu Criocamera Geoway G900

Nu o singură dată am auzit că o minte...

Arome de iarnă – Noutăţile sezonului rece vin de la Brăila Mall

Știi cum fiecare amintire și experiență poartă cu sine...

Sclipiri de sărbătoare de la Teilor din Brăila Mall

Garnisite cu emoție, bucurie și entuziasm, momentele preferate ale...

De la pasiune, la propria afacere în domeniul beauty – povestea Geaninei Voicu

Determinare, pasiune și multă muncă – sunt ingredientele cu...

Nou în oraș – Starbucks Brăila Mall!

Finalul anului vine cu veşti bune de la Brăila...

Avem un Teatru pe țeavă la Galați. Cum procedăm?

Un actor își petrece întreaga viață pe scenă. Că...