Breaking news:

Maia Bijou spune DA! bijuteriilor alese…

Verighetele sunt considerate simbol al iubirii și al angajamentului...

Revista Urbania nr. 32

Când primăvara se îndreaptă spre vară este un moment...

Alege și tu bucuria unui eveniment reușit cu Desiree Flowers & Events

Orice eveniment este special și reprezintă o fărâmă din...

Veselia în mediul online

Popularitatea acronimului „LOL” pentru „laugh out loud” este în scădere pe Facebook, în locul lui fiind folosite tot mai des termenul „haha” și diverse emoticoane vesele, arată un studiu realizat de Facebook și citat de The Telegraph.

Facebook a realizat acest studiu pentru a observa modul în care s-au schimbat în ultimii ani tiparele în ce privește exprimarea veseliei în mediul online. Participanții au fost utilizatori americani ai rețelei sociale, al căror comportament a arătat că cea mai comună modalitate de exprimare a râsului pe Facebook este „haha” (51,4%), urmată de emoticoane variate (33,7%) şi de „hehe” (13,1%). „LOL” este folosit în doar 1,9% dintre mesajele publicate.

Autorii studiului au mai remarcat că bărbații și femeile își exprimă veselia în mod diferit. Bărbații au tendința de a folosi mai mult „haha” și „hehe”, în timp ce femeile aleg emoticoanele. Acronimul „LOL” rămâne folosit mai ales de tinerii cu vârsta de până la 29 de ani.

Sursa foto: www.pexels.com

Ți-a plăcut acest articol?

votează!

0 / 5. voturi: 0

ai citit?

Revista Urbania nr. 32

Când primăvara se îndreaptă spre vară este un moment...

Importanța aplicării cremei cu factor de protecție solară pe tot parcursul anului

Crema cu factor de protecție solară sau SPF (Sunscreen...

Alege și tu bucuria unui eveniment reușit cu Desiree Flowers & Events

Orice eveniment este special și reprezintă o fărâmă din...

Ioana Gherghe – cosmetică și pasiune

Ioana Gherghe este un cosmetician cu vechime și experiență...

Extreme FlorEvents – artă florală pentru evenimente speciale

Pentru că evenimentul tău este parte din povestea ta...