Greşeli de evitat la sală

    ai citit...?

    Expoziție de fotografie, de Ziua Internațională a Dunării, la Brăila Mall

    Astăzi, 29 iunie, sărbătorim Ziua Internațională a Dunării. Sărbătoarea...

    Noodles de Nota 10 de la renumitul CHOPSTIX, acum și în Galați

    Așteptarea a luat sfârșit! Cele mai bune specialități cu...

    Revista Urbania Nr.29

    Vara este poate cel mai apreciat anotimp din timpul...

    Liliana Apostol concentrează baschetul de performanță la Brăila

    Sportiva brăileancă Liliana Apostol, adoptată ani buni de Galați,...

    - reclama -spot_img
    0
    (0)

    Mulţi dintre noi am mers de multe ori la sală şi nu ştiam cu ce să începem, având de ales între prea multe echipamente şi fără să ne dăm seama, am trecut peste unele etape importante din cadrul antrenamentului. Vă prezentăm care sunt cele mai importante greşeli de evitat la sală pentru a obţine rezultate mult mai bune şi într-un timp mai scurt.

    Sari peste încălzire

    Poate că nu faci această greşeală foarte des, însă sunt zile în care sari peste acest lucru important al antrenamentului tău. Oricât de scurt vrei să fie antrenamentul, este important să îţi pregăteşti muşchii cu exerciţii uşoare şi întinderi, ca apoi să poţi rezista fără probleme unui antrenament mai intens.

    Faci exerciţii cardio înainte de a ridica greutăţi

    Deşi ai impresia că 30 de minute pe banda de alergat îţi vor oferi încălzirea necesară pentru ridicarea greutăţilor, faptul că vei avea un puls mai ridicat, te va face să te simţi mult mai obosit, iar exerciţiile nu vor fi la fel de eficiente. E mult mai bine să începi cu ridicarea greutăţilor şi apoi să treci la cardio.

    Foloseşti mereu aceleaşi aparate

    Din pricina faptului că te vei plictisi, această greşeală va duce la obţinerea mult mai greoaie a rezultatelor dorite. Rutina ta trebuie schimbată la fiecare câteva săptămâni, pentru a vedea care exerciţii funcţionează cel mai bine pentru tine.

    Nu-ţi cronometrezi pauzele

    Evită pauzele inutile şi foloseşte un cronometru pentru a nu avea pauze mai mari de un minut între exerciţii. O sesiune de 60 de minute, ar trebui să fie suficientă ca să includă şi încălzirea, şi relaxarea de după o sesiune consistentă de ridicat greutăţi.

    Aşadar, tu ce trucuri foloseşti pentru o eficacitate mai bună la sală şi ce greşeli încerci să eviţi în timpul antrenamentelor?

    Sursa foto: www.pexels.com

    Ți-a plăcut acest articol?

    votează!

    0 / 5. voturi: 0

    - reclama -spot_img