Popularitatea în social media

    ai citit...?

    Expoziție de fotografie, de Ziua Internațională a Dunării, la Brăila Mall

    Astăzi, 29 iunie, sărbătorim Ziua Internațională a Dunării. Sărbătoarea...

    Noodles de Nota 10 de la renumitul CHOPSTIX, acum și în Galați

    Așteptarea a luat sfârșit! Cele mai bune specialități cu...

    Revista Urbania Nr.29

    Vara este poate cel mai apreciat anotimp din timpul...

    Liliana Apostol concentrează baschetul de performanță la Brăila

    Sportiva brăileancă Liliana Apostol, adoptată ani buni de Galați,...

    - reclama -spot_img
    0
    (0)

    Cele mai urmărite femei în social media sunt cântăreţele, starurile TV, modelele, actriţele şi iubitele unor celebrităţi, în timp ce cei mai urmăriţi bărbaţi pe reţelele de socializare sunt vedete ale lumii sportive, dar şi politicieni şi oameni de ştiinţă, potrivit unui studiu citat de Daily Mail.

    Studiul a fost realizat de Starcount, o companie care măsoară preferinţe şi tendinţe la nivel global de pe 12 dintre cele mai mari platforme de socializare, şi de The Female Lead, o organizaţie non-profit dedicată promovării femeilor care influenţează lumea prin poveştile lor de viaţă.

    Rezultatele studiului arată diferenţe mari în modul în care sunt percepute modelele masculine şi feminine ale societăţii

    Astfel, 92% dintre cele 200 cele mai urmărite femei pe platforme de socializare precum Twitter, Facebook şi Pinterest aparţin celor cinci categorii menţionate mai sus. De asemenea, 86% dintre persoanele care urmăresc activitatea acestor femei sunt de sex feminin, cu vârsta maximă de 20 de ani.

    Prin comparaţie, topul celor mai populari bărbaţi pe reţelele de socializare este mult mai variat din punct de vedere profesional, incluzând actori de comedie, producători muzicali, oameni de afaceri, politicieni, personalităţi religioase, staruri ale lumii sportive, lideri ai lumii, oameni de ştiinţă şi regizori.

    Studiul mai arată că tipul de conţinut căutat de femei pe social media depinde semnificativ de vârsta acestora. Experţii spun că rezultatele arată că gusturile femeilor se schimbă odată cu vârsta, 34 de ani fiind vârsta la care doamnele încep să urmărească modele feminine mai diverse şi mai profunde, potrivit descopera.ro.

    Sursa foto: www.pexels.com

    Ți-a plăcut acest articol?

    votează!

    0 / 5. voturi: 0

    - reclama -spot_img