Breaking news:

Primul magazin Teratai se deschide în Galați, pe 16 mai!

Universul inedit al bijuteriilor Teratai, disponibil până acum doar...

O nouă aventură la Brăila Mall: CĂLĂTORIE ÎN MULTIVERS!

Dacă ești pasionat de inovațiile în tehnologie sau pur...

Primul magazin Teratai se deschide în Galați, pe 16 mai!

Izvorât din pasiune pentru frumos, armonie și împlinire, brandul...

Aproape și cu de toate… O nouă locație Carrefour Express, în Micro 19!

Carrefour Express continuă să-și extindă rețeaua de magazine din...

„Chef de Grill”, o nouă alternativă food de tip „take away” din Brăila

Că e prânz sau dimineață, dacă foamea e în toi și graba-i mare, brăilenii au de acum o alternativă food de tip „take away”. „Chef de grill” s-a deschis în acest weekend în Brăila și promite a fi o alegere bună în oraș pentru produsele perpelite la jar!

Dacă nu credeți, veţi putea urma aroma de grătar, care vă va duce direct pe Str. 1 Decembrie 1918-Piața Halelor. „Chef de grill” are un personal prompt la vânzare și vă va potoli pofta de grătar de dimineață până seara.

Oferta cu specific internațional și specific românesc

Aici puteți comanda și pleca imediat. Sau, dacă timpul vă va permite, puteți să savurați pe îndelete, pe loc, orice produs din oferta atât cu specific internațional: Kofta Kebab (pârjolit bine pe țepușă), Cotlet marinat în sos de Dijon, coaste de porc cu sos barbecue, autentic burger, burrito, frigărui grecești cu sos Tzatziki cât și cu specific românesc: cârnați de Pleșcoi, mititei. Există și o variantă dietetică: pui întreg marinat la jar. Nu vă sfiiți să veniți aici și cu cei mici. Lor le puteți cumpăra un sandwich american sau o felie de pizza facută pe loc în cuptorul încins.

Nu lipsesc din meniul zilei salatele, garniturile și, ca în orice oraș de la Dunăre care se respectă, peștele pe grătar!

Ce să tot povestim? Când vine vorba de grătar și de carne suculentă în interior și crocantă la exterior nu mai rămâne decât să zicem „Poftă mare să aveți!”

Foto: Răducu Popa

Curiozități care te fac să râzi

Dacă ai o dimineață în care ai nevoie de o porție bună de râs, continuă să citești acest articol pentru a afla câteva curiozități amuzante.

1. Hippopotomonstrosesquippedaliofobia este numele dat fobiei de cuvinte lungi. Este de asemenea, un cuvânt foarte lung.

2. În 2011, o femeie a cumpărat o operă de artă „non vizibilă” pentru 10,000 de dolari.

3. Facebook îți oferă posibilitatea să îți setezi limba pirat pentru profilul tău. Bineînțeles, este vorba de dialectul englez al piraților.

4. Cu cât telefonul tău are mai multe aplicații, cu atât petreci mai mult timp pe toaletă. Asta dacă iei telefonul cu tine în baie, bineînțeles.

5. În mitologia grecească se credea că cei cu părul roșcat devin vampiri după moarte.

6. 1 din 4 americani crede că soarele se învârte în jurul Pământului.

7. Gorila de câmpie vestică are numele științific „Gorilla Gorilla Gorilla”.

8. În Bosnia, un cuplu a divorțat după ce au aflat că fiecare dintre ei aveau o aventură pe internet cu ei înșiși, sub nume false.

9. Shakira a fost respinsă de profesoara de cor în școală, pentru că i se părea că aceasta cântă ca o capră.

10. Un grup de bufnițe se numesc „parlament”.

11. În Grecia Antică, cuvântul „idiot” se referea la toată lumea care nu era parlamentar.

12. În China, reîncarnarea este interzisă, fără permisiunea guvernului.

13. Cuvântul „școală” vine din grecescul „scholeion” care înseamnă „timp liber”.

14. Cea mai întârziată carte împrumutată de la o bibliotecă a depășit termenul de returnare cu 288 ani.

15. Cuvântul „cenzură” e cenzurat în China.

16. Vacile rag în accent specific zonei unde locuiesc, la fel cum oamenii au accente și regionalisme specifice.

17. Există o șopârlă numită „Isus Hristos” datorită abilității acesteia de a fugi pe apă.

18. În Texas e legal să îl omori pe Big Foot, dacă îl găsești.

19. Într-un oraș din Australia, doar un electrician licențiat are voie să schimbe un bec.

20. Nomofobia e frica de a-ți pierde telefonul sau semnalul de rețea.

Clișee în fotografia de nuntă

Marea majoritate a pozelor fac parte dintr-un tablou comun. Un tablou creat de tendințe lipsite de sens, mesaj, formă, conținut. În același timp, tot mai mulți fotografi de nuntă pun pe primul loc forma (aspectul imaginii) și NU conținutul (valoarea imaginii), din păcate.

Multe mirese pot trăi cu ideea că nunta lor a fost specială, însă imaginile nu spun absolut nimic despre eveniment și despre miri. Pur și simplu tehnica de ultimă generație a permis capatarea unor fotografii bune, foarte colorate, clare! și atât…

Alte mirese își doresc mult mai mult. Își doresc imagini cu un impact emoțional, imagini care să vorbească despre miri, familie, prieteni și care să transmită povestea nunții într-un mod cât mai original și plăcut. Multe mirese sunt conștiente că fotografiile de nuntă rămân pe viață și că sunt mai presus de formație, aranjamente pe mese, limuzine etc.

Dar pentru asta nu e nevoie doar de echipament din partea unui fotograf de nuntă. E nevoie de respect (implicare, educație, integritate). În același timp nu e nevoie de clișee precum „zâmbește”. Ca o mireasă să zâmbească natural atunci când stresul din ziua nunții atinge cote maxime e nevoie de mulți ani de practică și exercițiu din partea unui fotograf de nuntă.

Iar eu îmi respect atât munca cât și clienții.
Pentru că fotografiez un număr limitat de evenimente în fiecare an.
Pentru că sunt diferit și gândesc diferit.
Pentru că fotografia de nuntă mi-a schimbat viața în bine.

Pentru că iubesc fotografiile și nu pozele, iar diferența ți-o pot explica la mine la studio la o cafea bună.

ANDREI MANTAROȘIE
www.andreimantarosie.com
Galati, Str. Odobesti, nr1 – BIS, Corp C4, camera 115
Telefon: +40.745.539.618
Email: contact@andreimantarosie.ro

Încearcă experienţa cinematografică absolută 4DX la Cinema City din Brăila Mall

Cinema City inaugurează a 4-a sală 4DX din România, parte din cele 400 din lume

Cinema City, cel mai mare operator de cinematografe din România, parte din Cineworld Group, al doilea mare operator de cinema din Europa, a inaugurat cea de-a 4-a sală 4DX din România, cu 144 de locuri, în Brăila Mall. Valoarea investiţiei, realizată de Cinema City România alături de dezvoltatorii centrului comercial, este de aproximativ 700,000 de euro.

„Ne mândrim cu faptul că, odată cu noul 4DX din Brăila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din România, parte din cele 400 de săli din întreaga lume. Dragostea pentru cinema şi încrederea pe care o avem în aceste formate de vizionare unice şi inovatoare sunt elementele care stau la baza Cinema City. Şi suntem fericiţi că le putem aduce brăilenilor, gălăţenilor şi tuturor celor din zonă una dintre cele mai revoluţionare experienţe cinematografice din lume. 4DX-ul reprezintă un format cu adevărat complet, făcând saltul de la vedea un film la a-l trăi şi a-l simţi pe pielea ta”, a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City România.

4DX reprezintă îmbinarea dintre scaunele high-tech mobile, cu mişcări fluide şi dinamice deopotrivă, şi efectele de mediu, precum vântul, ploaia, ceaţa, fulgerele, bulele de săpun sau mirosul, disponibile atât pentru filmele 2D, cât şi pentru filmele 3D.

Doar la 4DX tehnologia audiovizuală este completată de aceste efecte revoluţionare, care creează o experienţă cinematografică absolută. În timpul unei vizionări în 4DX, vei simţi alături de personaje adrenalina unei urmăriri, intensitatea unor scene de luptă, forţa unui cutremur sau emoţia unei călătorii intergalactice.

Iar datorită tuturor efectelor perfect sincronizate cu acţiunea de pe ecran, vei fi cu adevărat parte din film, trăind pe propria piele răcoarea fulgilor de zăpadă – efect disponibil în România pentru prima dată în sala 4DX din Brăila Mall –, precum şi o explozie zguduitoare, furia unui tunet, fulgerele dintr-o furtună, stropii de ploaie, gloanţele şuierând pe lângă urechi sau plimbarea prin iarbă. În completare, sala se poate umple de mirosul de praf de puşcă, briza oceanului, lemn arzând, o cafea aromată sau… un buchet de flori.

Clip despre experienţa 4DX: www.youtube.com/watch?v=2BYd5y72iHs

Cinema City îi aşteaptă la 4DX pe iubitorii de film din Brăila, Galaţi, Tulcea, Slobozia, dar şi din împrejurimi, cu filme precum „Turnul Întunecat”, ecranizare după celebrele romane ale lui Stephen King (premiera pe 4 august) şi „Emoji Filmul” (premiera pe 11 august). În săptămânile următoare vor urma şi: „Annabelle”, „Hitmans Bodyguard”, „IT” şi „Kingsman: The Golden Circle”.

În România există acum 4 săli 4DX (în Mega Mall Bucureşti, City Park Mall Constanţa, Shopping City Timişoara şi Brăila Mall), disponibile doar în reţeaua Cinema City, care continuă să fie un veritabil super-erou al cinema-ului, îndeplinindu-şi promisiunea de acum aproape 10 ani, de la prima deschidere din ţara noastră: aducerea celor mai spectaculoase şi inovatoare formate cinematografice şi condiţii de vizionare de top.

Despre 4DX

4DX a fost creat de CJ 4DPLEX, pentru a le oferi spectatorilor o experienţă dinamică, prin care le sunt activate toate cele cinci simţuri. Compania sud-coreeană stabilită în Seul echipează continuu cu tehnologia 4DX săli de cinema din întreaga lume, de la Brazilia la Mexic şi de la SUA la România, fiind adoptată cu entuziasm de marile studiouri hollywoodiene. Începând din 2009, peste 440 de filme au rulat în 4DX, iar în iulie 2017 erau deja aproape 400 de săli cu peste 48,000 de locuri, în 48 de ţări.

Trenduri cinematografice

Studiul „Trendurile de percepţie a consumatorilor în cinema-ul global” – care a avut loc în luna iunie, pe un eşantion de 3,000 de consumatori din Regatul Unit, Japonia şi China, fiind realizat de către Kantar Millward Brown (o firmă specializată pe cercetările legate de consumatori) şi CJ 4DPLEX (compania internaţională de top a cinema-ului 4D) – a reconfirmat faptul că încrederea Cinema City în această nouă tehnologie nu a fost întâmplătoare.

Din rezultatele publicate în luna iulie 2017, reiese că există o preferinţă globală semnificativă pentru 4DX în comparaţie cu modul tradiţional de a vedea un film, o majoritate covârşitoare a spectatorilor interogaţi considerând că „multiplexurile şi cinematografele care includ săli 4DX sunt superioare altor cinematografe”, precum şi că un film care rulează în 4DX este o alegere mai bună decât în locurile unde nu există această opţiune. „Aceste rezultate arată faptul că sălile 4DX joacă un rol important drept un nou standard de evaluare a cinematografelor şi a filmelor. Existenţa sa oferă o imagine pozitivă atât cinema-ului, cât şi filmului”, spune Byung-Hwan Choi, CEO al CJ 4DPLEX.

Despre Cinema City

Cinema City este cel mai mare operator de cinematografe din România şi face parte din Cineworld Group, al doilea mare lanţ de cinematografe din Europa. Compania are multiplexuri în 17 oraşe din ţară: Bucureşti, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Constanţa, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Iaşi, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureş şi Timişoara. În total, Cinema City operează 24 de multiplexuri, cu 223 de săli şi 40,061 de locuri.

Cineworld Group este prezent în 9 ţări, deţinând 227 de multiplexuri cu 2,147 săli, dintre care 33 IMAX, 30 4DX şi 10 VIP. Primul cinematograf al companiei a fost deschis în 1930 în Haifa, Israel, compania extinzându-se în Europa Centrală în 1997, şi intrând în România în 2007.

 

Pentru detalii
Ioana Ionescu
Marketing Manager, Cinema City România
ioana.ionescu@cinemacity.ro
+40 731.333.675

Adriana Stanciu
PR Account, RAN Events PR Agency
adriana.stanciu@ranevents.eu
+40 722.670.240

 

Fotografia alb-negru, un limbaj al eleganței

Aud afirmații de genul „am văzut că faci multe fotografii alb-negru, dar ce ai, ești în depresie, ești tristă, s-a întâmplat ceva?” Sau „dar de ce nu fotografiezi color, lumea este plină de culori strălucitoare care trebuie arătate!„
NU, nu suntem deprimați, cei care fotografiem alb-negru, doar vedem clar și structurat un cadru.

Un sentiment atemporal cadrului

Fotografia este limbaj, în cadrul acestui limbaj, culoarea și monocromia alb-negru sunt două discursuri diferite. Eliminând limbajul culorii, care distrage atenția, fotograful poate jongla cu formele, cu liniile, cu umbrele lăsate de lumină, cu relațiile dintre toate acestea. Fotografia alb-negru duce atenția privitorului către expresie, emoție, induce o anumită stare, atmosferă, poate aduce fotografiei un aer de eleganță și mister. Datorită faptului că fotografia s-a născut în mediul alb-negru, a lucra alb-negru în ziua de azi conferă un sentiment atemporal cadrului.

Culoarea este uneori greu de stăpânit în fotografie: hainele, temperatura de culoare de la diferite surse de lumină, obiecte colorate aflate în planul doi, distrag atenția de la subiectul principal. A reduce acest cadru la alb-negru va însemna că reduc distragerea atenției de la ceea ce este important în fotografia mea și pot stabili vizual o relație mai clară între subiectul principal și planul doi.

Accent pe subiectul principal

Monocromia alb-negru ajută la focusarea atenției pe elementele cheie din compoziție. O compoziție bună ține de liniile și formele din cadru, mai puțin de culoare, iar reducerea fotografiei la alb-negru ne va ajuta mereu să compunem strategic cadrul nostru.
Folosirea spațiului negativ în fotografie este mult mai eficient și de evident impact atunci când fotografiem alb-negru. Astfel putem pune accentul cel mai bine pe subiectul principal, imprimăm o stare de liniște privitorului.

Lumina, care este subiect în fotografie, este mult mai ușor de sesizat și exploatat în fotografia alb-negru. Unghiul și direcția din care pică lumina pe subiect își amplifică efectul și starea imprimată fotografiei atunci când lucrăm alb-negru.
În fotografia de portret, alb-negru ne apropie de expresia subiectului, de emoția pe care o trasmite. Dispar imperfecțiunile tenului, iar gama tonală de griuri vor pune în valoare orice tip de piele, orice fizionomie.

P.S. Nu orice fotografie prost executată în color va deveni genială dacă o convertim în alb-negru.

Text și foto: Simona Andrei

Dietetic, ieftin și ready–to-eat

Dintre toate activitățile umane, alimentația reprezintă cea mai intimă legătură pe care o avem cu natura și cu mediul în care trăim. Și acesta este un fapt incontestabil, prezent de zeci de mii de ani, de când am evoluat ca ființe superioare. Am trăit în armonie cu natura și aceasta ne-a hrănit și ne-a modelat fondul genetic pentru a deveni ceea ce suntem azi, o specie prosperă care domină Pământul.

Numai că într-un timp foarte scurt raportat la istoria omului pe Pământ, am reușit să creăm o sumedenie de dezechilibre ce, ca indivizi, ne fac să funcționăm defectuos atât la nivel fizic cât și psihic.

S-a schimbat radical modul în care ne producem hrana, cum o distribuim și cum o preparăm. Semnificația actului de a mânca a pălit și ea în lumina noilor trend-uri. Dintr-o activitate ce primordial promova starea de sănătate, împlinirea și comuniunea între oameni, în prezent, am metamorfozat alimentația într-o ramură a economiei ce se rezumă la costuri și profituri, ne economisește timp sau, mai rău, ne servește altor scopuri meschine.

Acum nu mai contează dacă vom suferi pe termen lung și noi și natura, atâta timp cât “mâncarea” costă puțin, este ready-to-eat sau este dietetică, în naivitatea noastră credem că totul este ok. Dar semnalele de alarmă au venit prea puternic din urmă pentru a le putea ignora. Bolile degenerative, obezitatea, încălzirea globală și, nu în ultimul rând, starea psihică în degradare a populației, toate par să aibă o legătură strânsă cu alimentația și activitățile adiacente acesteia.

Din moment ce am pus toate aceste probleme într-un context global, aș îndrăzni să spun că pare destul de meschin și nesănătos ca unui individ să-i pese doar de prețul mic al unui aliment, dacă îl ajută să încapă într-o haină XS sau dacă îi economisește timp pentru a-și alimenta “workaholism-ul”.

Cred cu tărie că, în loc să delegăm totul marilor corporații, am avea mult mai mult de câștigat dacă ne-am implica activ în producerea hranei, în gătirea acesteia și, mai ales, dacă am savura-o alături de cei dragi.

Gabriel Cocu, antrenor de fitness, masterand în nutriție

Secrete SPA, din Maroc, Japonia și Bali: Marionnaud crede în frumusețea ta

Fiecare femeie caută frumusețea exterioară, dar și pe cea interioară. Fiecare femeie are trucuri sau secrete la care apelează în orice zi.

Celebrul brand franțuzesc Marionnaud, prezent cu produsele sale de calitate și în Shopping City Galați, ne dezvăluie ritualurile exotice ale frumuseții și ale stării de bine. Produsele de îngrijire a corpului și de relaxare, inspirate din țări îndepărtate, împrumută pielii din atributele plantelor luxuriante și asigură un tonus cu totul și cu totul deosebit.

„Treasures of Marocco” este inspirată din senzualul ritual al băii Hammam. Bazată pe spumă de duș, gel de duș, scrub, ulei de corp și cremă de mâini, gama e concepută pentru o curățare sporită a pielii. Uleiul de argan și extractul de trandafiri relaxează și hrănesc delicat corpul, lăsând pielea mai parfumată și mai catifelată.

„Tradition of Japan” amintește de purificarea și grația redate de ritualul străvechi de îmbăiere „Yu”. Fiecare dintre produsele din această gamă – spumă de duș, gel de duș, cremă de corp și scrub – îmbină perfect atributele bambusului și pe ale florii de lotus albastru. Totul, pentru restabilirea echilibrului corporal și spiritual.

„Miracles of Bali” deconspiră ritualul de înfrumusețare balinez „Lulur”, practicat de prințesele din alte vremuri. Că e sub formă de cremă de corp, scrub, spumă de duș sau gel de duș, fiecare dintre produsele din această gamă are un efect imediat de liniștire și de restabilire a armoniei interioare. Extractul de frangipani și apa de cocos te poartă într-o călătorie relaxantă, revitalizând corpul și hrănind sufletul.

Foto: Răducu Popa

Buchete remarcabile, pentru nunta sau botezul de vis

Cum să aduceți un plus de frumusețe și rafinament unui eveniment așa special din viața voastră, precum e nunta sau botezul?

„Luxury Flowers – Florăria La Vie en rose by Alina” promite înalte standarde de eleganță. Absolut fabuloase, buchetele și oricare alte aranjamente florale pregătite aici vor transforma evenimentul mult-așteptat al familiei într-unul de vis!
Personalul de la florărie realizează buchete originale pentru mireasă și nașă, decorează uluitor lumânările de cununie sau botez și combină florile naturale în cele mai delicate corsaje de mână pentru domnișoarele de onoare.

Buchete tradiționale sau în stilul „La Vie en rose by Alina”

Bineînțeles, la solicitarea dumneavoastră, vă sunt livrate pentru eveniment și alte buchete din flori naturale (trandafiri, frezii, alstroemeria, lisianthus etc). În funcție de tipul de eveniment, personalul poate pregăti buchete tradiționale, la fel de elegante dacă se încadrează în stilul ales pentru nuntă sau botez. Cât despre aranjamentele marca „Luxury Flowers – Florăria La Vie en rose by Alina”, ele vor fi inconfundabile: de la luxurianta „Cutie cu trandafiri” personalizată, în formă rotundă, pătrată sau, de ce nu, în formă de inimă, și până la prețiosul „Trandafir în Cupolă”.

„Știm cât de importante sunt florile la o nuntă sau un botez. Ținând cont de solicitările clienților noștri, de stilul evenimentului și de paleta de culori a decorului și a ținutelor, îi sfătuim ce flori și ce fel de buchete să aleagă de la noi. În final, alături de alte câteva detalii, aranjamentele florale vor da nunții sau botezului lor acea sclipire de frumusețe de care protagoniștii și invitații își vor aminti cu mult drag peste ani”, spune Alina Asanache, managerul „Luxury Flowers – Florăria La Vie en rose by Alina”.

Comenzile pot fi plasate telefonic, la 0754273974 / 0754639067, însă pentru evenimentele atât de importante precum nunta sau botezul e absolut necesară o vizită la florăria situată pe Strada Gh. Doja nr. 12, parter Bloc DJ.

 

Frumoasele lecturi de vară pe care le găsești la Librăria Humanitas!

Vino să descoperi noul spațiu dedicat lecturii, promoțiile surprinzătoare și gama de produse noi și numai special expuse pentru cei vor să se bucure de vacanță și veselia verii.
În plus, toate titlurile editurii Humanitas Fiction vor fi în promoția ALEGI 3, PLĂTEȘTI DOAR 2, pe tot parcursul lunii august.

Dintre cele mai căutate romane ale momentului amintim: Ghepardul, autor Giuseppe Tomasi di Lampedusa, Aviatorul – scrisă de autorul celebrului roman Laur, Evgheni Vodolazkin, Vanessa și sora ei – unul dintre cele mai bune titluri apărute în 2015, scris de Priya Parmar, un roman despre relația dintre Virgina woolf și sora ei, ultimul titlu tradus al câștigătorul Premiului Nobel în 2012, Mo Yan – Femeia cu buchetul de flori, o colecție de povestiri care îmbină perfect folclorul, istoria, frumusețea incredibilă și contemporaneitatea.

Tot în luna august, cei care vor să descopere relaxarea prin intermediul activităților jucăușe și practice, pot profita de reducerea de 20% la toate titlurile apărute la Editura Casa, editură care acoperă o arie foarte largă de activități pentru toate vârstele și hobby-urile: fotografie, grădinărit, cărți de tricotat și croșetat, sfaturile utile pentru casă și sănătate, turism, artă și cultură.

Iar pentru cei care vor să afle mai multe despre una dintre cele mai delicate afecțiuni psihice, toate titlurile Editurii Frontiera sunt și ele reduse cu 20% în luna august, astfel încât cele mai căutate titluri despre autism să fie la îndemâna tuturor.

La Epsilon, diamantele lucrează pentru tenul tău

Dacă e vară, avem vacanțe, ieșiri în oraș, întâlniri cu prietenii. Vrem să fim în centrul atenției și să arătăm superb în orice clipă. Tocmai pentru că timpul e prețios, la Epsilon aveți parte de un tratament facial rapid și cu efect „wau” într-un timp scurt.

Microdermabraziunea cu diamant natural

Microdermabraziunea e un peeling de tip mecanic, o exfoliere ușoară, mai puțin invazivă decât, de exemplu, extracția punctelor negre. Cu ajutor de la miraculoasele particule de diamant, tenul e vizibil mai luminos și mai ferm. Vă întrebați cum? Utilizând o baghetă ce are un cap cu pulbere de diamant hipoalergic, celulele moarte se îndepărtează prin șlefuirea blândă a pielii.

Ca simplu tratament de curățare, cosmeticienele de la Epsilon vă vor recomanda microdermabraziunea în special vara, sezon când nu e indicat peelingul pe bază de creme. Nu trebuie să vă îngrijorați dacă aveți ten uscat, normal, mixt ori gras, căci tratamentul face minuni pe oricine tip de ten. Doar că, în funcție de particularități (clienții beneficiază inițal de o consultație și o diagnoză gratuite la Epsilon) ori de zona de aplicare, se utilizează discuri cu diferite grade de abraziune.

Beneficii în 15 minute

Beneficiile sunt vizibile în doar 15 minute, cât durează o ședință săptămânală: ten curat, luminos și stimulat să se regenereze natural, elasticitate crescută a pielii, riduri estompate etc.
În combinație cu alte tratamente din gamă de la centru, microdermabraziunea cu diamante vine în ajutor și în situații particulare, iar cicatricile ori alte probleme ale tenului vor fi tratate cu deosebită atenție de echipa Epsilon.

 

Brăila Mall te aşteaptă cu un nou magazin dedicat iubitorilor de produse naturiste

Vitamix: Răsfăţ de vară cu ingrediente din natură

Dacă sunteţi în căutarea unui magazin naturist, atunci Vitamix este noua opţiune din Brăila Mall. Începând din luna Iulie, Vitamix îşi aşteaptă clienţii cu ingrediente naturale, calitate şi diversitate, la preţuri accesibile.Şi pentru că atunci când vine vorba de natură, posibilităţile sunt nelimitate, Vitamix vine cu propuneri pentru vara aceasta, când îngrijirea corpului devine prioritatea numărul unu. Astfel, rutina sezonului estival trebuie să includă:

1. Experienţe senzoriale.Fie că vorbim de băi aromatice sau masaj, uleiurile esenţiale sunt o alegere la îndemână, atât pentru simţuri cât şi pentru piele: grepfruit – purificare, lavanda – relaxare, portocală – energie sunt doar câteva dintre opţiuni atunci când vine vorba de moduri de a te destinde.

2. Două cuvinte magice: îngrijire şi hidratare. Primul pas constă în pregătirea pielii pentru un răsfăţ de zile mari, cu o exfoliere făcută ca la carte. Sare de Himalaya, zahăr brut, ulei de măsline, miere de albine, cafea – sunt doar câteva ingrediente naturale care vor dezvălui la final o piele luminoasă, pregătită cu adevărat pentru hidratare. Folosit din cele mai vechi timpuri, uleiul de cocos este recunoscut pentru efectele hidratante. Alături de untul de cacao sau de uleiul de argan, pielea este pregătită pentru un sezon estival de neuitat.

3. Detoxifiere: Ceaiul verde, seminţele şi fibrele sunt câteva ingrediente de bază care completează o dietă sănătoasă.

Pentru un răsfăţ de vară complet, apele florale de albăstrele, trandafiri sau lavandă sunt ideale pentru un ten curat, hidratat, pregătit pentru întâlnirea cu soarele.

Vara aceasta, alegerea ingredientelor din natură fac din magazinul Vitamix Brăila Mall o opţiune care promovează un stil de viaţă sănătos.

„Quasi Pronti Pasta & Grill”, locul ideal pentru o masă pe cinste

Carbohidrați și proteine în doar 5 minute!

Ți-e poftă de ceva bun și nu știi unde să cauți locul potrivit unde poți fi servit în 5 minute? În cazul în care nu știai, Quasi Pronti, rețeaua de restaurante fast-food care oferă ca produse principale pastele, specialitățile din paste și pizza, a deschis un nou restaurant în Brăila.

Reţetele concepute îmbină într-un mod inedit influența italiană asupra bucătăriei. Folosirea ingredientelor proaspete, produse de înaltă calitate precum marca Barilla, a permis obţinerea unor produse excelente, apreciate de consumatori de-a lungul anilor. Întrucât prima consideraţie este calitatea și satisfacția clientului, la Quasi Pronti utilajele italiene de ultimă generaţie sunt completate de o echipă tânăra instruita corespunzător cât şi de implementarea regulilor de HACCP.

În timp, munca echipei Quasi Pronti a fost puternic consolidata prin calitate dar mai ales prin loialitatea clienţilor săi. Încurajată de succesul avut, s-a hotărât să deschidă un alt punct de lucru, în afară de punctul din Brăila Mall, mai exact, pe strada Griviței, nr 170, Brăila.

Concept: “Tu alegi, iar noi gătim pentru tine”

Conceptul este unul simplu: “tu alegi, iar noi gătim pentru tine”, clientul fiind cel care decide combinaţia dorită. La Quasi Pronti sunteți întâmpinați cu sortimente de paste și meniuri grătar, salate și fresh-uri, iar mâncarea este preparată în fața clientului.
Quasi Pronti este o reţea de tip “Fast-Food” iar conceptul de “Almost ready” vine cu caracteristici speciale: concentrându-se pe un gust delicios, mâncare făcută pe loc şi pe gustul clientului, un preţ bun, într-un mediu plăcut, curat şi sigur.

Avantaje oferite

Produse de calitate, servire rapidă, gătite pe loc în fata clientului, gătite sănătos – fără ulei, gust tradiţional, ingrediente naturale, fără conservanţi, gama variată de produse: paste și pizza.

Vă așteptăm în noua locație Quasi Pronti Pasta & Grill din Brăila situată pe strada Griviței, nr 170. Telefon livrări: 0339 100500.